åhejåhå

Kommit hem från dancehall nu! Åh det var så fint, ljudet var bäst, dansgolvet var störtbra & lärarna verkar bra!
Jag blev där en timme mer än vad jag hade tänkt men det var det värt ;) Först var jag med på disco och hiphop i stora studion, det var ganska lätt och vi var typ 10 personer. Fast jag har märkt att jag tycker att det är mycket svårare att dansa hiphop för mej nu, det var ett tag sen jag gjorde det och nu är jag så van med discon. Att ha raka armar och sträcka ryggen hela tiden. Men men :p
Sen var jag med och prövade modern, eller contemporary kanske det heter. Det var jääätte kul :D sen är kanske inte teknik&styrke övningar så jättekul men det får jag väll ta om jag vill bli bra :D
Ska förmodligen börja modern på fredagar :)

Innan dansen köpte jag ett par jeans och en brun tunika på bikbok :D
Och skolan orkar jag inte berätta om....dans är ju mkt roligare ;)

nu är jag trött, nattinatti /helen

Kommentarer
Postat av: malin

Vad kul=) Jag ska dit på fredag och kolla lite ska nog börja dansa feminine vib=)

2009-09-09 @ 21:08:23
URL: http://malinanderssons.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Visas bara för mej)

URL/Bloggadress:

Kommentera:

Trackback