fredag=helg=svull :D

Hej allihopa ;D
Skoldagen idag gick ganska fort även fast vi hade so med en vikarie ända tills lunch, sen hade vi engelska matte & mentorstid. På mentorstiden fick vi även gå ut och leta skräp :p
Efter skolan åkte jag och Em till stan och kollade på Gina tricot,cubus, vero moda och allt annat. Det är ju nyöppnat så det var SMOCKAT med folk. Jag köpte typ inga kläder även fast jag såg massa snyggt :) Hahhah på gina såg jag också mitt bälte som jag beställde i sommras, hoppas inte alla kommer ha det nu -.-' Fast man får räkna med att om man shoppar på Gina kommer alla andra också ha det så jaja...

Jag köpte iallafall 3 nya nagellack från depend för 60 kr och lösnaglar som jag kommer måla själv för 50 kr.
Så ni får se hur det bir när jag har fixat ;)
Även fast jag är jättenöjd över mina naglar som är starka,växer ut ganska snabbt om man klipper och har bra form även om jag inte filar. Men det är ju inte så lätt att måla typ blommor och randigt på sina egna, iallafall inte på högra då :p



Åhh, det är så mysigt att hösten börjar komma nu så snart kan man ha sina höstskor och tjocka stickade halsdukar :) Jag älskar kläderna man kan ha på hösten och vintern dvs, stickat :D Jag ska ta och leta mej någon snygg sticketröja på stan snart.

Nu ska jag springa och kolla på idol ett tag, sen kanske jag går till farmor<3
/helen

puss på em! :)




Kommentarer
Postat av: Emmeline

Puss tillbaka;) <33

2009-10-10 @ 15:47:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Visas bara för mej)

URL/Bloggadress:

Kommentera:

Trackback