blabla

Internet  pajade när blixten slog ned, så jag kan inte uppdatera tyvär. Det är jättkul på dansen dock lite svåårt ( dom andra som är med är galet duktiga så jag är lite efter haha ) Känner mig jättedryg osv men dom är snälla och trevliga och hjälper mej , tex med att lyfta upp mina ben på en vägg :D heheheh.
Tog förresten första doppet idag, lite sent kanske men det vär ändå kallt, Jag, emmeline, filippa och sofia kommer typ inte kunna träffas allihopa nåt mer i sommar. DÖÖÖÖÖ TRIST :(

Jaja nu måste jag gå innan det lånade internetsaken pajar också :P

puss.

Kommentarer
Postat av: Em

men Filippa sa att vi 3 kan vara med varandra hos dig elr hos sofia, så kan hon komma och hälsa på! ;)



+ att vecka 32-32 då??

btw när åker du till thailad*?? äre då??

kram<3

2010-07-18 @ 12:04:32
URL: http://emiieeaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Visas bara för mej)

URL/Bloggadress:

Kommentera:

Trackback