Dagarna går fort, nätterna går sakta

-Kusinerna är här, myys. Jag har saknat dom. ♥
-Jag skulle ha gått på yran ikväll, men ångrade mig. Sparar pengarna till annat :)
- Min mobil är trasig.
- Jag behöver ny mobil.
- Jag har börjat packa.
- Jag vill hinna träffa alla innan jag åker till thailand.
- Jag kommer inte hinna det.
- Jag vill rida på elefant.
- Jag vill ha mer sommarlov.
- När jag kommer hem är det bara 4 dagar kvar!
- Jag har inte sovit inatt
- Imorn ska jag dansa på stortorget, umgås med kusiner & vänner. +?
- Jag orkar aldrig blogga :)
- Min käre vän mikan gjorde ett väldigt fint gästinlägg,eller hur?

Nemas Problemas nu. :)
"And maybe, you're gonna be the one that saves me."



Pussar & Kramar, Kommer förmodligen inte blogga innan thailand eller under thailand...men det kanske blir nåt inlägg från mikan och filippa? ;) ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Visas bara för mej)

URL/Bloggadress:

Kommentera:

Trackback