Gästbloggning by me

Skulle vara roligare om jag hade listat ut lösenordet själv och skrivit här utan att Hum visste om det men nu fick jag det allafall ifrån henne xd Kanske kommer avslöja någon hemlighet, mohahahaha. Nää usch jag har inget liv xd

Anledningen till att jag skriver här är för att Hum är en för dålig bloggare. Försöker tvinga henne! Men icke sa nicke så får jag skriva ist :))

Aja, jag heter Mikis och är Hum's bästa vän (a) haha. Jag lovar redan nu att någon hatar mig xd 16 år och lever på Lidingö utan för Sthlm då (;

Jag har verkligen ingen fantasi och så ska jag leta igenom Hums arkiv >:] Mohaha.. jag är ingen snäll vän (just so you know) så jag skriver en annan gång :) kisses!



Jag & min heta mössa! haha

- Mikanena


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Visas bara för mej)

URL/Bloggadress:

Kommentera:

Trackback