Stockholm igår/inatt.

I fredags morgon runt 5 åkte jag,filippa, sofia och våra mama's med tåget till stockholm för att gå på grönalund! Filippa hade också en kissemisse på tåget som nån skulle köpa där. Jag kommer faktist inte ihåg riktigt vad vi gjorde på tåget men vi har iaf sovit i lite roliga positioner. Sofia låg med huvet på bordet, filippa som..ja jag vet inte vad med huvet hängande. Och jag hade två säten alldeles för mig själv som jag låg på ;)
När vi kom fram till stationen blev det först ett väldigt tjorv med grejerna vi skulle låsa in, skåpen funkade inte och tog våra pengar buhuh. Vi tänkte åka båten till grönalund, så vi köpte biljetter av dom som stog där. Men istället hamnade vi på nån jävla sightseeing som tog 50 minuter! Fast det gjorde inte så mycket att få vila lite i steeekhettan. Men när vi väl kom till grönan var det greaaaat, jag åkta massa som jag inte har vågat förut :) Orkar inte berätta allt i detalj men en av gångerna jag skämde ut mig måste jag berätta iaf!

Jag och filippa skulle åka lilla parisehjulet (för småbarn) först när jag kliver in i vagnsaken slår jag huvet i den, sen är det ju pinsamt när man åker förbi personen där nere, men när jag skulle klivi ut lyckas jag slå huvet IGEN! Ett tag efter ville jag åka den igen för att bevisa att jag kunde kliva in utan att göra illa mig. Men när jag kliver in i vagnen så fastnar jag på nåt konstigt sätt i luckan HAHA :( Jag trodde typ att min röv var för stor, men killen som jobbade försökte bara putta in min väska. Inte kul! :p

Sen lite kort nudå...
* Såg en skymt av John Foggerty
* Solnedgång vid vattnet med Filippa&sofia, myyyys
* proooooppfuuullll tunnelbana till tågstationen.
* tåget var försenat tills typ klockan 03.00 på natten.
* stationen stängde men vi fick sitta inne och vänta på tåget ändå.
* Jag försökte sova på en bänk där.
* En uteliggare kom och dampade på mig för att jag låg ner :P Jag satte mig upp...
* Och la mig när han gick igen.

Tillslut kom tåget och jag kunde ju sova lite iaf, men inte så mycket eftersom filippa tog halva mitt säte typ och hade sina fötter på mig ;) ♥
Kom hem typ 10.00 på morgonen.
Men det var en bääst dag och tack för den tjejer, måste göras om! Puss på er båda♥


Kommentarer
Postat av: Lippad

haha! Super bäst fantastiskt underbar dag!!! :D

Speciellt fötterna i ansiktet! :P :P :P

sorry för den ;D <3



ÄLSKAR ER! :* <3 <3 <3

2010-07-04 @ 13:39:34
URL: http://lippad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Visas bara för mej)

URL/Bloggadress:

Kommentera:

Trackback