heads will roll

Måndag kväll:
Med johannnnnna, fotade&myste inne när det regnade.
Tisdag:
Fixade mig, gick till bussen för att vara i stan och leta present till Em. Sen lugnvik med Vilma,sofia,filippa,em :P Fattar inte hur Filippa och Em kunde bada! Så sjukt kallt i vattnet ju, eller jaa...dom badade inte dom ramlade i. ( MOHAHHAHA )
Sen pizza ätande på bryggan medans vi tittar på blixtar som slår ner. Mys :) Sen film och svull i Ems stuga och blablabla. Det var egentligen att jag,sofia & filippa skulle dela på enkelsängen men eftersom dom somnade så flydde jag till em&vilmas säng :D Det är bara emmeline som är social med mig på nätterna, alla andra sover...jag somnar ALLTID sisst och vaknar ALLTID först när jag är med tjejerna. Tråk :P
Onsdag:
Vaknar, Lämnar sovarna och sticker till andra rummet och hälsar på Filippa och sofia för att bråka lite ;) Det slutar med att alla 5 ligger i deras säng.


Nu: Tröööööötttt och nördar Melissa Horn!

puss♥



Kommentarer
Postat av: LippaD

Heeeeyyyyyy, jag tror ellen gillar henne ;D :P :P :P



Btw, SHIIIITA KUUUUL THE WAAA!!!!! :D <3333333333333333333333

2010-06-30 @ 20:21:55
URL: http://lippad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Visas bara för mej)

URL/Bloggadress:

Kommentera:

Trackback