Modernt,repertoar & improvasition!

I sommar ska jag föresten gå en tvåveckors kurs i modern dans på Dancehall! Maria Nilsson Waller kommer dit och undervisar, det ska bli så himla kul :D Jag älskar den sortens dans men har aldrig tagit lektioner i det så jag kan det verkligen inte, men jag kommer väll lära mig ;) Det börjar nån gång i juli och det blir 2 timmars dans per dag, jag tänkte gå i klassisk ballet också...men jag tror inte jag skulle orka dansa ungefär 5 timmar efter varandra även om jag skulle vilja haha. (Jag har aldrig dansat balett förut heller..)

I can't wait! Hoppas det blir kuuul :D




Kommentarer
Postat av: Alice

Jag tycker väl att grunderna i klassisk balett är sådär kul i början men sedan när du börjar få in kännslan och början "förstå" stilen så blir det roligare ;)<3

2010-07-11 @ 00:13:01
URL: http://alicegruvander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Visas bara för mej)

URL/Bloggadress:

Kommentera:

Trackback