Ny design snart

Hehe dålig bloggning, men jag håller på att fixa lite med designen på min testblogg :)
Sätter nog in den senare ikväll eller senare i veckan.
Det kommer inte bli så mycket förändringar men jag har fixat så att jag kan göra smileysar, ändrat text och ändrat lite färger. Sen var det ju den där himla headern också...men det fixar jag nån gång.

Jag tycker faktist att det är kul att fixa bloggar, det tar lite tid för mej men kul är det! :D
Nu kurrar magen så jag ska nog gå och sätta på ugnen så jag och syster kan fixa mat.
seeyah :)



sätter alltså in "nya" designen senare ikväll eller till veckan. Beror på när jag orkar fixa header :P

Kommentarer
Postat av: Signe

SV; Yes! så fort den landar hemma hos mig kommer flera bilder! :-D

2010-03-13 @ 17:21:59
URL: http://signebelfiore.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Visas bara för mej)

URL/Bloggadress:

Kommentera:

Trackback